بهترین وکیل در هشتگرد ⚖️ [لیست 10 تایی]

وکیل در هشتگرد: برای همه ما ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که نیاز به مشاور وکیل و راهنمایی داشته باشیم، در مسائل کیفری، حقوقی، ملکی و روزمره ممکن است کلاهبرداری یا اختلاف در معاملات و قراردادها بوجود آید که منجر به طرح دعاوی شود. برای رسیدگی به دعاوی و مشکلات حقوقی باید از بهترین وکیل در هشتگرد کمک بگیرید تا بتوانید از حقوق خود دفاع کنید.

بهترین وکیل در هشتگرد
بهترین وکیل در هشتگرد

جهت هماهنگی با وکیل با شماره 09363579636 تماس بگیرید.

4.2/5 - (12 امتیاز)

لیست بهترین وکیل هشتگرد

ردیفنام وکیل آدرس وکیلشماره تلفن
1فروزان جان محمدیفردیس – سه راه حافظیه -ساختمان اقاقیا09363579636
2مریم ارمندپورهشتگرد خیابان امام خمینی کوچه یاس ۶ ساختمان اسکان طبقه ۲ واحد ۴ثبت نشده
3علی آقا محمدیهشتگرد خ امام کوچه یاس ۳ مجتمع اسکانثبت نشده
4فرحناز اکبریهشتگرد-محله مدرس-کوچه یاس۴-پ۲۱-ساختمان اسکان-ط۲-واحد۴ثبت نشده
لیست تلفن وکیل در هشتگرد

وکیل پایه یک دادگستری در هشتگرد

وکیل پایه یک در هشتگرد : وکیل پایه یک دادگستری فردی است که توانسته است در آزمون کانون وکلای دادگستری پذیرفته شود و بعنوان کارآموز وکالت به مدت 18 ماه فعالیت کرده باشد و پس از آن در آزمون اختبار که به‌صورت کتبی است پذیرفته شده باشد و سپس در مصاحبه علمی شفاهی نیز به درجه قبولی برسد. بعد از گذراندن این پروسه سخت و پر رقابت، فرد در مراسم تحلیف شرکت کرده و بعد از قرائت سوگندنامه، بعنوان وکیل پایه یک دادگستری نائل میشود. جهت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در هشتگرد کافی است با شماره درج شده تماس بگیرید.

وکیل خوب در هشتگرد

وکیل خوب قطعا وکیلی است که هم تسلط بر قوانین دارد و هم اینکه فردی امانت دار، مردم دار و منصف باشد. یک وکیل با اخلاق و مردم دار میتواند در گام اول با حوصله و متانت، صحبت های موکل خود را بشنود و بعد تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا از حقوق موکل خود دفاع کند. جهت مشاوره با وکیل خوب هشتگرد با ما تماس بگیرید.

بهترین وکیل در هشتگرد، معروفترین وکیل هشتگرد
بهترین وکیل در هشتگرد، معروفترین وکیل هشتگرد

وکیل خانواده هشتگرد

خانواده کانون اصلی هر اجتماع است و معمولا اختلافات و مشکلاتی ممکن است در بین اهالی یک خانواده رخ دهد، و در قانون نیز برای اینکه حق و حقوق همه افراد خانواده رعایت شود مقررار مختلفی برای دعاوی خانوادگی مختلف دیده شده است. اگر شما در حال حاضر درگیر یک مسئله خانودگی هستید و نیاز به مشاوره با وکیل خانواده در هشتگرد دارید، میتوانید با ما تماس بگیرید. وکیل دعاوی خانواده در هشتگرد در کنارشماست تا مشکل شما در کمترین زمان برطرف گردد.

وکیل ارثیه هشتگرد

تقسیم ارث و میراث همواره مسئله ای پر چالش بوده و هست که باعث ایجاد اختلاف در بین وراث می شود. برای رسیدگی به این مشکلات باید حتما به وکیل ارث در هشتگرد مراجعه کنید، زیرا قانون برای مسئله ارث و میراث شرایط خیلی زیادی در نظر گرفته است که باید همه آنها را تسلط داشته باشید. وکیل ارثیه در هشتگرد با تسلط بر این قوانین میتواند به خوبی به مشکل شما رسیدگی کند.

وکیل طلاق هشتگرد

زمانی که زن و شوهر دیگر نتوانند در کنار یکدیگر آرامش داشته باشند و بحث طلاق مطرح میشود، معمولا چالش ها و مسائل مختلفی بوجود می آید که باید در دادگاه به آنها رسیدگی شود. وکیل طلاق در هشتگرد انتخاب مناسبی برای افرادی است که میخواهند در زمان کمتری پرونده آنها به نتیجه برسد و زمان و عمر آنها در راهروهای دادگاه و شورای حل اختلاف به هدر نرود.

وکیل مهریه هشتگرد

یکی از اختلاف ها در بین زن و شوهر، بحث مهریه می باشد، که زن میتواند در زمان طلاق و جدایی آن را مطالبه کند و یا اینکه در طول زندگی مشترک خود، مهریه خود را مطالبه کند. زمانی که در مسئله مهریه اختلاف بوجود می آید یک وکیل مهریه در هشتگرد میتواند به شما بصورت تخصصی مشاوره بدهد و در کنار شما به پرونده شما رسیدگی کند.

وکیل حضانت فرزند هشتگرد

از جمله مسائلی که بعد از طلاق مشکل ساز میشود بحث حضانت فرزند است. قانون با توجه به سن فرزند و همچنین شرایط اجتماعی و اقتصادی مرد و زن شرایط مختلفی را در نظر گرفته است. بهترین گزینه برای افرادی که در این مسئله درگیر میشوند این است که از یک وکیل حضانت فرزند در هشتگرد کمک بخواهند تا ضمن آشنایی با حقوق خود، به طور صحیح تری تصمیم گیری کنند.

وکیل نفقه هشتگرد

نفقه حقی است که زن در زندگی مشترک خود دارد و مرد نیز موظف به پرداخت آن می باشد، اما اگر مردی نفقه زن خود را نپردازد، زن میتواند از شوهر خود شکایت و طرح دعوا کند. در این زمان وکیل نفقه در هشتگرد میتواند به شما در رسیدگی به نتیجه مطلوب کمک شایانی بکند.

الزام به تمکین: یکی دیگر از مواردی که باعث اختلاف بین زن و شوهر میشود، مسئله تمکین زن از مرد است. که اگر شوهر نتواند شرایط لازم برای تمکین را فراهم کند زن میتواند تمکین نکند، و اگر شرایط را فراهم کند زن باید تمکین کند و اگر نکرد مرد میتواند طرح دعوا و شکایت کند. وکیل الزام به تمکین در هشتگرد در این زمان هم میتواند شما را از حقوق خود مطلع کند و هم به شما در گرفتن حق خود کمک کند.

وکیل در هشتگرد جهت رسیدگی به دعاوی وشکایت های اهالی هشتگرد کرج

در زندگی روزمره فعلی که پر از چالش های مالی، روحی و روانی می باشد، همواره آدمی در مسائل متفرقه درگیر مسائل و دعاوی ای میشود که برای رسیدگی به آنها مجبور به شکایت و مراجعه به دادگاه یا دادسرا میشود. از این رو داشتین یک وکیل در هشتگرد که امین و مورد اعتماد باشد، میتواند خیلی در زمان و هزینه ما صرفه جویی ایجاد کند.

وکیل جعل اسناد هشتگرد

اگر به دنبال یک وکیل جعل اسناد در هشتگرد هستید، متیوانید با ما در تماس باشید.

متاسفانه به دلیل زیاد شدن انواع شیوه های کلاهبرداری به ویژه جعل اسناد در شهرهای بزرگ مانند استان البرز،

نیاز به حضور وکیلی خبره با عنوان وکیل جعل اسناد در هشتگرد بسیار احساس میشود.

وکیل چک برای رسیدگی به چک برگشتی هشتگرد

چک همانند سفته یکی از مهمترین اسناد تجاری که در حقوق ایران دارای مزیت ها و حمایت های ویژه قانونی استم ماده310 قانون تجارت را چنین معرفی می کند چک نوشته ای است که به موجب ان صادرکننده وجوهی را که درنزد محال علیه دارد کلا یا بعضا مسترد یا به دیگری واگذارمی نماید.

اما ماده 2 قانون صدور چک ان را سندی می داند به عهده بانک های دایر به موجب قانون ایران صادرشده باشدیعنی چک ازنظرقانون اخیرنوشته ای است که عهده یک بانک صادرشده باشد و به عبارت دیگر نوشته ای است که محال علیه ان یک بانک است.

برای پیگیری دعاوی مرتبط با چک و سفته میتوانید با وکیل چک در هشتگرد تماس بگیرید.

وکیل اداره کار هشتگرد

ه طور کلی اشخاصی مشمول قانون کار می باشند که در مقابل دریافت حقوق و دستمزد کار می کنند .

کارفرما مکلف است که حقوق کارگران خود را که شامل عیدی ، مرخصی ، حق اولاد ، حق مسکن و….را پرداخت نماید .بنابراین اگر کارفرما به هر دلیلی بخواهد حقوق کارگران خود را پرداخت ننماید ، کارگر میتواند از کارفرما شکایت نماید .

در این موارد کمک گرفتن از وکیل اداره کار در هشتگرد منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه شما میشود.

وکیل ثبتی هشتگرد

حقوق ثبت بخشی از حقوق مدنی است که هدف از آن منظم کردن معماملات املاک و مستغلات و برقرار کردن ضمانت اجرا برای این اعمال حقوقی است.با منسجم و به روز بودن حقوق ثبتی یک کشور، جلوی بسیاری از سوء تفاهم‌های حقوقی یا سوء نیت‌های مجرمانه گرفته می‌شود و بنابراین پرونده‌های کم‌تری در محاکم شکل خواهد گرفت و وقت و هزینه و آرامش افراد کم‌تر مصروف پرداختن به این دعاوی می‌شود.

در صورتی که دچار مشکل ثبتی شده اید میتوانید با مراجعه به وکیل ثبتی در هشتگرد، پرونده خود را در کمترین زمان به سرانجام برسانید.

وکیل مالیاتی هشتگرد

برخورداری از یک وکیل مالیاتی در هشتگرد علاوه بر آنکه کسب و کارهای این شهر را از هزینه های اضافی و جرایم مالیاتی معاف می کند، همواره در دسترس آنها است که در هنگام مشکلات احتمالی مالیاتی در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف شوند.

جهت همکاری با وکیل امور مالیاتی در هشتگرد، کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

بهترین وکیل در هشتگرد چه کسی است؟ برای پاسخ به این سوال باید دقت کرد که بهترین وکیل چه ویژگی هایی دارد.

بهترین وکیل در هشتگرد باید امین باشد، از دانش کافی برخوردار باشد، بر قوانین تسلط کامل داشته باشد و تجربه کافی در رسیدگی به پرونده های گوناگون را داشته باشد، زیرا در پیچ و خم رسیدگی به پرونده ها هیچ چیزی بهتر از تجربه نمیتواند کارگشا باشد.

وکیل تجاری و شرکت ها

وکیل شرکت ها یک وکیل پایه یک حقوقی است که به شرکت ها درباره ی مسائل مربوط به تجارت مشاوره می دهد و در محاکم نیز امور و دعاوی شرکت را پیگیری و دفاع می نماید، برای اینکه خیال شما آسوده باشد، بهتر است امور حقوقی شرکت و پرونده را به وکیل شرکت در هشتگرد با تجربه بسپارید.

رسیدگی به دعاوی در هشتگرد کرج با مشاوره تخصصی وکیل در هشتگرد

وکیل دیه در هشتگرد

از دیدگاه وکیل دیه هشتگرد، قانون دیه به چند بخش تقسیم میشود:

دیه قتل: این دیه برای زمانی است که شخصی، فردی دیگری را به قتل برساند.

دیه اعضای بدن: چنانچه از عضوی تنها یک عدد در بدن داشته باشیم از بین بردن آن معادل دیه کامل است و اگر دو عدد داشته باشیم معادل دیه نصب می باشد.

دیه منافع اعضا: برای زمانی است که فرد باعث شود که برخی از حواس 5 گانه فرد دیگر از بین برود.

دیه جراحات: مربوط به زمانی است که فردی، در بدن فرد دیگر جراحت ایجاد کند.

وکیل کلاهبرداری هشتگرد

کلاهبرداری از جمله جرایم علیه اموال محسوب میشود .

در صورتی که به دنبال وکیل کلاهبرداری در هشتگرد هستید تا بتوانید حقوق از دست رفته خود را پس بگیرید با ما در تماس باشید.

وکیل پزشکی

روند رسیدگی جرایم پزشکی: در صورتی که یک پزشک مرتکب جرمی شود و یا قصور و کوتاهی از او سر بزند شما میتوانید با مراجعه به وکیل پزشکی در هشتگرد به طرح دعوا و شکایت از وی اقدام کنید.

جرایمی مانند گرفتن زیر میزی یا رشوه و سایر جرایمی که کادر درمان یا پزشک مرتکب شود را با مراجعه به وکیل جرایم پزشکی در هشتگرد پیگیری کنید.

وکیل حقوقی در هشتگرد

وکیل حقوقی در دادگاههای حقوقی، دادگاه خانواده و شورای حل اختلاف حضور پیدا میکند.

در واقع وکیل حقوقی در زمینه امور مدنی که مرتبط با مقررات حقوقی می باشد ورد پیدا میکند که برخی از این حقوق مدنی عبارتند از:

  • قانون مدنی،
  • قانون آیین دادرسی مدنی،
  • قانون تجارت،
  • قانون حمایت از خانواده،
  • قانون امور حسبی.

جهت رسیدگی به دعاوی حقوقی خود با وکیل حقوقی در هشتگرد مشاوره کنید.

وکیل ملکی در هشتگرد

در طرح دعوای ملکی و دفاع در قبال آن نکات و قواعد حقوقی وجود دارد که در کسب نتیجه مطلوب دارای اهمیت ویژه ای می باشند وکیل ملکی در هشتگرد در جهت کسب بهترین نتیجه  از دعاوی ملکی به صورت حرفه ای و تخصصی در پرونده های مربوطه مشاوره واعلام وکالت می کند.

رعایت شرایط شکلی و ماهوی در دعوای ملکی از چنان اهمیتی برخوردار می باشدکه بی توجهی نسبت به آن ممکن است که خسارات غیرقابل جبرانی به اصحاب دعوا وارد نمائید و تمام هزینه و سرمایه فرد را در معرض نابودی قرار دهد.

وکیل زمین در هشتگرد

یک وکیل زمین در هشتگرد، در چه حوزه هایی میتواند به موکل خود کمک کند؟

اقدامات و توانایی های یک وکیل زمین حرفه ای در هشتگرد در خصوص اراضی زراعی
• رسیدگی به مسائلی مانند حق نسق، حق ریشه و حقوق زراعتی
• رسیدگی به مسائل پرونده های مربوط به اراضی قابل کشت

وکیل اراضی در هشتگرد: قانون حفظ تغییر کاربری اراضی و باغ ها

قانونگذاربا هدف حفظ کاربری زراعی زمینهای کشاورزی و جلوگیری از پیشرفت بی رویه آن اقدام به تدوین قانونی در مورد تغییر کاربری اراضی ،

با عنوان قانون حفظ کاربری زراعی و با غ ها در سال ۱۳۷۴ به تصویب رساند .

رسیدگی به تخلفات شهرداری با کمک وکیل شهرداری هشتگرد

اختلاف‌های ناشی از قرارداد: در صورت نیاز به وکیل شهرداری در هشتگرد کافی است با ما تماس بگیرید.

  • دعاوی ناشی از قرارداد شهرداری با اشخاص.
  • دعاوی مطالبات پیمانکاران یا شهرداری نسبت به هم.
  • دعاوی کارمندان شهرداری علیه آن.
  • دعاوی درباره‌ی مناقصه‌ها و مزایده های شهرداری.

وکیل کیفری در هشتگرد

کثرت و گستردگی امور حقوقی  و همچنین  دشواری و پیچیدگی پرونده های کیفری از طرف دیگر موجب  گردیده است تا وکلا  به صورت حرفه ای و تخصصی مشاوره و وکالت نمایند.

وکیل کیفری در هشتگرد با تکیه بر توان علمی خویش که از دانشگاه های برتر کشور کسب نموده است و با به کارگیری تجربه عملی خویش که در سالیان متوالی با قبول انواع پرونده های کیفری به دست اورده است می تواند این اطمینان را در شما ایجاد کند که در روند دادرسی کیفری تمامی حقوق قانونی و شرعی موکل حفظ گردد.

وکیل تعزیزات در هشتگرد

چنانچه به دنبال وکیلی خوب جهت انعقاد وکالت در حیطه جرایم تعزیرات در هشتگرد هستید کافی است با ما تماس بگیرید. با کمک یک وکیل تعزیرات در هشتگرد شما میتوانید روال پرونده خود را سرعت دهید و تا حد ممکن از خسارات احتمالی جلوگیری کنید.

اگر به وکیل منصف برای رسیدگی به دعاوی و پرونده های خود نیاز دارید میتوانید از خدمات vakildarkaraj.ir بهره مند شوید.

اگر به دنبال وکیل خبره در هشتگرد هستید، و قصد دارید تا پرونده خود را به یک وکیل کارکشته و کاربلد بسپارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

هشتگرد کجاست ؟ هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ است و در استان البرز واقع شده است.
فاصله شهر تهران تا شهر هشتگرد تقریبا ۸۰ کیلومتر می‌باشد.
فاصله شهرکرج تا شهر هشتگرد چیزی در حدود ۳۰ کیلومتر است.

هشتگرد

بهترین وکیل هشتگرد کیست؟

بهترین وکیل به وکیلی گفته میشود که اولا بر قوانین مدنی؛حقوقی؛ کیفری و جزا تسلط داشته باشد همچنین اصول فقه را کامل بداند و تجربه و سابقه بالایی داشته باشد. اگر به دنبال بهترین وکیل هشتگرد هستید کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

برای گرفتن وکیل در هشتگرد چه باید کرد؟

اگر به وکیل حرفه ای و متخصص نیاز دارید، کافی است با ما تماس بگیرید، و در صورت نیاز یک جلسه مشاوره بگیرید و سپس اقدام به عقد قرارداد برای دفاع یا طرح شکوائیه کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

مزایای مشاوره با بهترین وکیل هشتگرد چیست؟

وکیل فردی است که به قوانین روز جمهوری اسلامی مسلط است و با تجربه کردن پرونده های مختلف در دادگاهها و دادسراهای هشتگرد، با موارد مختلف و پیچ و خم های موجود در مسیر رسیدگی به پرونده و دعاوی موکل خود آشنایی کامل دارد. پس وکیل در هشتگرد میتواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، پرونده شما را به سرانجام برساند و از حقوق شما دفاع کند.

4.2/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا